16 czerwca 2019

IDEALNY PREZENT DLA KAŻDEJ KOBIETY? | BĄDŹ JAK AFRODYTA!


Co prawda Międzynarodowy Dzień Kobiet już dawno za nami, ale warto pomyśleć, o sprawianiu sobie małych przyjemności na co dzień, a nie tylko od święta. Nie trzeba czekać na mężczyznę, żeby kupić sobie piękny bukiet kwiatów, ulubione perfumy, pudełko czekoladek, czy biżuterię. A dzisiaj właśnie o tej ostatniej będzie mowa. W końcu nie ma nic złego w tym, że od czasu do czasu podarujesz sobie coś wyjątkowego. Zwłaszcza, kiedy ta rzecz dodatkowo podkreśli Twoją urodę.


Już od najmłodszych lat mam słabość do pięknej biżuterii. Jeszcze w wieku szkolnym lubiłam kupować sobie wszelkiego rodzaju błyskotki. Szczególnie kolczyków było u mnie pod dostatkiem 😉 Jeszcze do niedawna stawiałam na srebro, a stroniłam od złota. Teraz jest odwrotnie i wybieram właśnie złote dodatki. Wygląda na to, że do złota musiałam dojrzeć. A jak to wygląda u Was?

Ale do brzegu...


Ostatnio w moje ręce wpadł przepiękny Choker z gwiazdą. Spodobał mi się od kiedy tylko zobaczyłam go na stronie holenderskiego sklepu internetowego zajmującego się sprzedażą sztucznej biżuterii i akcesoriów typu: etui na telefon, gumki do włosów itp.




Choker jest cały wykonany z małych złotych monet i ma dołączoną malutką, złotą gwiazdkę. Do chokera mamy dołączony długi łańcuszek tworzący literę Y. Całość prezentuje się bardzo elegancko i zmysłowo.

Chocker nosi się komfortowo. Pomimo, że to sztuczna biżuteria wykonana ze stopu, nic złego się z nim nie dzieje. Nic nie czarnieje, nie brudzi. Jest starannie wykonany, nie ma żadnych widocznych niedociągnięć. Jedynym "problemem" przy tym konkretnym modelu jest długość łańcuszka, którego ozdobna końcówka jest bardzo długa i sięga między piersi. Wybierając ten model nie sądziłam, że będzie aż tak długi. Aczkolwiek nie przeszkadza mi to jakoś mocno. Jednak nie pokażę Wam go w pełnej okazałości, bo nie chcę świecić cyckami 😉 




Chocker dostałam zapakowany w woreczek strunowy z dołączonym bilecikiem. Uważam, że taki spersonalizowany, ręcznie wypisany bilecik jest przemiłym gestem ze strony sklepu. To się bardzo ceni.


W Aphrodite Store oprócz łańcuszków, znajdziecie także kolczyki, bransoletki na rękę i nogę, pierścionki. Cały wachlarz przeróżnych dodatków.

Sama jestem zachęcona do przygarnięcia kolejnych wyrobów dostępnych u Aphrodite. Na pewno skuszę się jeszcze na kolczyki w gwiazdki, które będą pasować do tego naszyjnika. Poza tym podoba mi się jeszcze kilka łańcuszków (a szczególnie ten z gołębiem i kamieniem) i zestawy iście wakacyjnych bransoletek. 😊


Więcej naszyjników: Tutaj
Klasyczne chokery: Tutaj



Dużym plusem Aphrodite Store jest darmowa wysyłka towaru na cały świat (opcja bez informacji o śledzeniu). Czas wysyłki w Europie to okres 4-7 dni. A zapisując się do ich Newslettera otrzymacie 10% zniżki i co miesiąc macie automatycznie szansę na wygranie biżuterii. Brzmi fajnie, nie uważasz?

Gdybyście były zainteresowane to poniżej zostawiam Wam bezpośredni link do ich strony internetowej. 


A Wy macie bzika na punkcie ładnej biżuterii? 








_____________________________________________

*wpis powstał w ramach współpracy 

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam taką biżuterię! <3 Śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za biżuterią. Nosze tylko na zmianę dwie pary kolczyków, które dostałam na Pierwszą Komunię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam biżuterię :) Piękna jesteś :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga!

Jeśli masz jakieś pytanie, zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem lub w komentarzu na Instagramie. Będzie nam łatwiej i przyjemniej przeprowadzić dialog.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :-)

Pozdrawiam serdecznie,
Natalia

Copyright © 2016 Fasonati by Nati Strokosz , Blogger