11 lutego 2019

MAKEUP MENU | FIOLETOWY ZAWRÓT GŁOWY


Wiele razy wspominałam już, że fiolet to mój ulubiony kolor. Co prawda nie w ubiorze, ale w makijażu, czy manicure bardzo często po niego sięgam. Moim zdaniem to bardzo optymistyczny odcień i ładnie prezentuje się na oku czy paznokciach. A że czasami lubię poeksperymentować z makijażem to mam dla Was małą inspirację na makeup, gdzie to właśnie fiolet gra pierwsze skrzypce. I przy okazji pokażę Wam, co można zmalować przy użyciu palet cieni od Nabli.


Do zmalowania tego makijażu oka użyłam dwóch palet cieni z Nabli. Przeważa tutaj moja nowość w postaci palety Poison Garden, ale dolną powiekę pomalowałam z pomocą palety Dreamy. Makijaż ten z pewnością nie można nazwać lekkim dzienniaczkiem, ale na większe wyjście, czy Walentynkową randkę jest, jak znalazł. Na pewno zwraca na siebie uwagę. 

Całość prezentuje się następująco:





Dodam jeszcze, że w tym makijażu przetestowałam metodę Asi - Maxineczki na przyklejanie sztucznych rzęs od dołu. Przyklejenie połówek nie sprawiło najmniejszych problemów i muszę przyznać, że znacznie ładniej prezentują się na oczach klejone w ten sposób. Jeśli jeszcze nie znacie tej metody aplikacji to koniecznie obejrzyjcie filmik instruktażowy na kanale Maxi. Nie taki diabeł straszny 😉


Do wykonania tego makijażu użyłam:
  • Rimmel, Match Perfection, Foundation 
  • Maybelline, Fit Me!, Concealer 
  • Laura Mercier, Tranclusent Loose Setting Powder
  • Makeup Revolution X Imagination, Highlight To The Moon: Warrior, Can't deal, Angelface
  • Makeup Revolution, Blush Now!
  • Nabla, Poison Garden Palette: Opera, Craving, Adoration, Rosita
  • Nabla, Dreamy Palette: Inception, Delirium
  • Catrice, The Little Black One Volume Mascara waterproof
  • ArtDeco, High Precision Liquid Liner 01-Black
  • Ardell, Delux Pack 120 Lashes  
  • MAC, Kohl Power Eye Pencil, Mystery
  • Makeup Revolution, Brow Pomade, Medium Brown & Blonde
  • Pierre René, Cover Gloss, No 04

I jak podoba Wam się makijaż w takiej odsłonie? 


8 komentarzy:

  1. Swietny i intensywny makijaz, uwielbiam fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja ;) Bardzo intensywny i piękny makijaż ;) Uwielbiam te kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bardzo lubię fiolet na paznokciach i w makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię fiolety i tak jak Ty mam niebieskie oczy a to podobno kolor nie dl nas z czym się nie zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham tak intensywne kolory na powiekach, super wyszedł Ci makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fiolety to również moje ulubione kolory. Nawet mój ostatni zakup to fioletowa pościel do mojej sypialni. Makijażem wymiatasz - BRAWO.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga!

Jeśli masz jakieś pytanie, zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem lub w komentarzu na Instagramie. Będzie nam łatwiej i przyjemniej przeprowadzić dialog.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :-)

Pozdrawiam serdecznie,
Natalia

Copyright © 2016 Fasonati by Nati Strokosz , Blogger