31 lipca 2015

MANICURE: Pani Syrenka z kwiatem.

Po długim czasie wracam do Was z nowym manicure. Tym razem mój wybór padł na nowy lakier od Essence 30 Lady Mermaid, czyli w dosłownym tłumaczeniu - Pani Syrenka. Jest to lakier z popularnym obecnie pyłkiem tworzącym tzw. efekt syrenki. Kolor jak sen! Bardzo ładny dla oka. To coś naprawdę niepowtarzalnego i na każdym lakierze zaprezentuje się inaczej. Efekt jest po prostu spektakularny, baśniowy. Paznokcie w zależności od światła mienią się milionem malutkich drobinek. W tym przypadku dominuje purpurowy blask. Niestety na zdjęciach nie będzie to widoczne.

Dziś pokażę Wam jak zrobiłam gradient na dwóch paznokciach. W końcu mamy wakacje, dlatego manicure nie może być nudny ;-)
Jeśli jesteście ciekawe, to zapraszam do czytania dalej. 




Jako bazy standardowo użyłam bezbarwny lakier. Na niego naniosłam warstwę ciemnoniebieskiego odcieniu również od Essence. Jest to bardzo intensywna barwa tego koloru. Po wyschnięciu paznokci pomalowałam środkowy i serdeczny palec lakierem z efektem syrenki. Co prawda mogłabym na tym zakończyć stylizację, ale postanowiłam domalować jeszcze drobne kwiatuszki, które dodatkowo wzbogaciły całość.




Wzorek jak na zdjęciu będzie pasował nam w zasadzie na każdą okoliczność: imprezę w klubie, eleganckie wyjście, czy po prostu spacer.

W moim przypadku sprawdził się na wycieczce z mężem do Ingolstadt. I idealnie skomponował się z błękitną sukienką ;-)



Do wykonania tego manicure użyłam:


  • Rival de Loop #01 ghost jako baza
  • Essence effect nail polish nr 30 lady mermaid
  • Essence the Gel nail polish nr 31 electriiiiiic
  • Essence the Gel nail polish nr 28 hello sunshine
  • Wibo art liner nr 20
  • Essence the Gel nail polish top coat

Dajcie znać, jak Wam się podoba dzisiejsze mani.

Pozdrawiam serdecznie,
Nati Strokosz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga!

Jeśli masz jakieś pytanie, zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem lub w komentarzu na Instagramie. Będzie nam łatwiej i przyjemniej przeprowadzić dialog.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :-)

Pozdrawiam serdecznie,
Natalia

Copyright © 2016 Fasonati by Nati Strokosz , Blogger