18 lipca 2015

MANICURE: Everything's Gone Green :-)

Dzisiaj mam dla Was proste mani - połączenie zielonego lakieru z połyskującym topem w tym samym odcieniu. Wydaje mi się, że kompozycja jest całkiem przyjemna, ale sami oceńcie :-)




Nie musisz mieć dużej wprawy w malowaniu paznokci, aby stworzyć na nich coś takiego jak na powyższym zdjęciu. Wystarczy, że masz pod ręką lakier w ulubionym kolorze i drugi zawierający w sobie różnego rodzaju drobinki - brokatowe, czy krystaliczne. Taki lakier nakładamy na pomalowane wcześniej paznokcie, jak klasyczną emalię, a wzorek dosłownie tworzy się sam. Ponadto drobinki dodają pięknego blasku paznokciom. Niestety zdjęcia nie oddają w pełni ich uroku. W rzeczywistości prezentują się dużo lepiej.

Żeby nie było nudno postanowiłam na serdecznym palcu dodać zdobienie i przy okazji wypróbować stemple do paznokci z Salon EXPRESS.


Po wielu próbach i zjedzonych nerwach, w końcu udało mi się odbić wzór. Niestety nie jestem z jego jakości zadowolona, ale dałam spokój z kolejną próbą. Liczę, że następnym razem wzory wyjdą ładniejsze i wyraźniejsze. W końcu to trening czyni mistrza ;-)




Do wykonania tego manicure użyłam:
  • Rival de Loop #01 ghost jako baza
  • Miss Sporty Candy Shine Glitter Effect nr 5019 E
  • Essence the Gel nail polish nr 27 don't be shy!
  • Essence the Gel nail polish top coat

Zdobienie nie wymagało zbyt dużo pracy, za wyjątkiem stemplowania, choć mimo to moim zdaniem prezentuje się całkiem przyjemnie.
A Wy co sądzicie?

Z pozdrowieniami,
Nati Strokosz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga!

Jeśli masz jakieś pytanie, zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem lub w komentarzu na Instagramie. Będzie nam łatwiej i przyjemniej przeprowadzić dialog.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :-)

Pozdrawiam serdecznie,
Natalia

Copyright © 2016 Fasonati by Nati Strokosz , Blogger