1 grudnia 2020

JAKI PREZENT NA ŚWIĘTA? | MOJA ŚWIĄTECZNO-ZIMOWA WISHLISTA



Wielkimi krokami zbliża się okres świąteczny, dlatego pomyślałam, że podzielę się z Wami moją świąteczno - zimową listą życzeń i tym samym podrzucę kilka inspiracji na prezenty dla bliskich Wam kobiet. To co, gotowi? Zaczynamy. 


To poznajcie moją listę chciejstw. Standardowo "ptaszkiem" zaznaczyłam te punkty, które już udało mi się zrealizować. Dodatkowo podrzucam Wam także inne wariacje na prezenty dla Niej. 

UBRANIA I DODATKI

Czarne botki✔️
To jest mój zdecydowany niezbędnik tegorocznej jesieni i zimy. Moje poprzednie botki po ok. 4 sezonach dokonały żywota i niestety muszą pójść na tzw. po śląsku hasiok (śmietnik). Tym razem postawiłam na sznurowane sztyblety z Deichmanna. Myślę, że to dobry wybór, bo będą pasowały zarówno do spodni, jak i wszelkiego rodzaju sukienek i spódnic. 

Plecaczek
Torebek u mnie można żec, że zatrzęsienie, a plecak mam tylko jeden w wersji sportowej. Tym razem chciałabym go w wersji eleganckiej, skórzanej. Spodobał mi się jakiś czas temu plecaczek z Orsaya, ale chwilowo nie jest dostępny. Nie wiem, czy ten stan rzeczy się zmieni, ale jeśli miałabym plecak kupować, to tylko wyłącznie w tym stylu. 

Naree, Sukienka Aria
Cóż mogę rzec. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia w tej sukience midi, której twórczynią jest Kamila Piwowarska znana na Instagramie jako @milabyli Sukienka prezentuje się bardzo stylowo i kobieco. Bardzo spodobała mi się wersja Leopard, ale będzie miała premierę dopiero 4 grudnia, więc nie podrzucę Wam grafiki. Ten model ma w sobie coś urzekającego i naprawdę mam wielką chrapkę na nią. Jednak nie będzie łatwo ją dostać, bo na produkty Mili jest bardzo duży popyt. No coś pięknego te Arie! 

Sweterkowa sukienka
Jak już o sukienkach mowa, to chętnie przytuliłabym też jakąś jej wersję sweterkową. Takich elementów garderoby u mnie brak, a na zimę jest to naprawdę fajna opcja ubioru. Nie mam jeszcze sprecyzowanego wyglądu tej sukienki ani koloru. Może to być zarówno czerń, odcienie szarości, butelkowa zieleń lub czerwień. Zależy jaki model wpadnie mi w danym momencie w oko. Wiem jedynie, że wersja z golfem odpada. Średnio za nimi przepadam. 

Ciemne spodnie jeansowe 
To już też będzie powoli konieczność, bo moje obecne brzydko się poprzecierały i lada moment zrobi się w nich dziura. Wybiorę czarny jeans albo granat. Zobaczę jeszcze, który odcień bardziej przypadnie mi do gustu. 

KOSMETYKI I GADŻETY URODOWE

Glam-shop, Bohema i Kwitnąca Wiśnia, palaty cieni 
Te palety cieni chodzą już za mną odkąd tylko ukazały się na rynku. Są po prostu bajecznie piękne. Zapewne byłyby już ze mną od dawna, gdyby nie fakt, że Glamshop nie ma opcji wysyłki do Niemiec. Nie mogę tego faktu przeboleć, zwłaszcza, że już np. do Austrii i innych krajów Unii Europejskiej taka wysyłka jest możliwa. Wielka szkoda. Będę musiała inaczej kombinować, żeby je dostać, ale nie mam obecnie do tego warunków. Niemniej jednak obie paletki to moje marzenie i mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości zagoszczą na mojej toaletce. Jeśli macie możliwość to skorzystajcie i kupcie je sobie, albo bliskiej kobiecie. Kolorystyka tych cieni jest uniwersalna, więc na pewno spodoba się nie jednej Pani. 

Anastasia Beverly Hills, zestaw z paletą Sultry ✔️
Nigdy nie miałam jeszcze do czynienia z kosmetykami Anastasii, ale podobno są fenomenalne. W Sephorze jest obecnie do dostania zestaw składający się aż z czterech elementów, który zawiera paletę cieni Sultry, tusz do rzęs, eyeliner i pomadkę, więc jest to doskonała okazja do poznania kilku kosmetyków ABH. Zwłaszcza, że cena zestawu to tak naprawdę cena, jak za jedną paletę. Świetny deal! A w Polsce podobno idzie ją kupić jeszcze taniej. Z rabatem wychodzi coś ok. 239 zł. (Chociaż teraz tej opcji nie widzę i zestaw jest w cenie 299 zł). Przyznam się bez bicia, że sama pokusiłam się na ten zestaw przy okazji Black Friday. Teraz tylko pozostaje mi czekać na przesyłkę, która wyjdzie dopiero po 7 grudnia. Z kolei w Niemieckim Douglasie znajdziecie fajny zestaw z paletą Soft Glam i dwiema miniaturkami. Sama długo wahałam się, który z tych dwóch zestawów wybrać. 



Pochłaniacz pyłu do stylizacji paznokci ✔️
W tym roku rozpoczęłam zabawę z frezarką, więc taki pochłaniacz pyłu to teraz dla mnie niezbędny gadżet, który pomaga utrzymać porządek podczas zdejmowania hybryd i żelu. Myślę, że każda miłośniczka manicure hybrydowego ucieszyłaby się z takiego prezentu. Ja swój zamówiłam na niemieckim eBayu i zapłaciłam za niego mniej niż 20 €. 



Nails box
Przydałoby mi się takie pudełeczko do przechowywania swoich wzorników. Ostatnio ćwiczę zdobienia paznokci na tipsach i myślę, że w takim pojemniku dobrze byłoby je później przechowywać i eksponować. Taki gadżet napewno cieszyłby się uznaniem u paznokciomaniaczek. Przynajmniej ja bardzo bym się z niego ucieszyła. 

NeoNail, Kalendarz Adwentowy i zestaw Świąteczny, Oh, Oh Set
Jak na wielką hybrydomaniaczkę przystało, oczy zaświeciły mi się na widok kalendarza adwentowego, który w tym roku wypuściła na rynek marka NeoNail. Niestety jest to spory wydatek, więc nawet nie łudzę się, że go zakupię. Ale powiem Wam, że dostać taki kalendarz w prezencie to marzenie nie jednej hybrydomaniaczki. Ale jest też fajna opcja na prezent w postaci limitowanej kolekcji świątecznej. Zawiera ona 4 limitowane kolory hybryd i granatowy pyłek 3D Holo Effect. I co najważniejsze jest w mega przystępnej cenie, bo kosztuje 69 zł, a kolory lakierów są bardzo ładne. Oj chciałabym! Mikołaju słyszysz mnie? ;) Fajną opcją na prezent są także zestawy z lampami LED, czy dla Pań, które używają tylko lakiery klasyczne - zestaw produktów do mani klasycznego za 59 zł. 

LIFESTYLE 



Kubek
To już nieuleczalna choroba, ale pięknych kubków nigdy za wiele. Z każdą zmieniającą się porą roku, nowy kubek musi być. 😉 Tym razem chętnie przygarnę jakiś z motywem świątecznym bądź zimowym. Jak jakaś Pani ma takiego samego jobla jak ja na tym punkcie, to ładny kubek jest zawsze miłym prezentem. 

Katarzyna Berenika Miszczuk, Ja, ocalona, ebook✔️
Uwielbiam powieści tej autorki, a od tej serii rozpoczęłam swoją przygodę z jej pisarstwem. Po 10 latach wyszła kontynuacja serii anielsko-diabelskiej, więc siłą rzeczy nie mogłam przejść obok tego faktu obojętnie. Kocham! I z całego serca polecam twórczość Pani Kasi. To idealne lektury dla fanek fantastyki, przygodówki, romansu i dobrego humoru razem wziętych. Jeśli ktoś lubi czytać, to książka albo ebook są idealnym pomysłem na prezent. A dla mających mniej czasu na czytanie polecam audiobooki. 



Yankee Candle, Soft Blanket, świeca zapachowa ✔️
Nie zliczę, który to już rok świeca Yankee jest wpisana na moją listę. Marzyłam o tej świecy od dawna. Zakochałam się w tym zapachu, od kiedy odpaliłam wosk. I tak moi drodzy. W końcu zrealizowałam swoje małe pragnienie. W tym roku moje mieszkanie otulę mięciutkim kocykiem. Ten zapach gwarantuję, że spodoba się wielu osobom. I będzie bardzo przytulnym prezentem czy to w postaci świecy, czy właśnie wosku w towarzystwie kominka. 



Malowanie po numerach✔️
Malowanie obrazu po numerach to jest coś, co od dawna chciałam wypróbować. Moim zdaniem to ultraciekawy sposób na twórcze spędzenie czasu, czy to solo, czy w towarzystwie partnera, czy innych członków rodziny. I przede wszystkim idealny sposób na relaks, pod warunkiem, że lubicie tego typu artystyczne zajęcia. Na dodatek można przez chwilę poczuć się, jak prawdziwy artysta, malarz. I jeszcze uzyskać w ten sposób piękną ozdobę na ścianę. Tutaj każdy jest w stanie zmalować arcydzieło (przynajmniej takie jest założenie). Wystarczy podążać po numerach i zamalowywać dany numer odpowiednim kolorem farby. Dla mnie bomba. Już zacieram rączki, kiedy będę mogła tego wypróbować. Poczyniłam zakup dwóch obrazków w zestawie z farbkami i pędzelkami i czekam teraz tylko na kuriera. Ja znalazłam obrazki na eBay, więc podejrzewam, że na Allegro też będzie tego pełno. Ostatnio nawet były w Biedronce za ok. 40 zł. 




Xiaomi MIJIA 1C, robot odkurzająco-mopujący
O takim robocie sprzątającym myślę już od dawna, ale do tej pory nie wiedziałam, jaka marka i model będzie zadowalający. We wrześniu będąc w odwiedzinach u znajomych zobaczyłam na własne oczy, jak radzi sobie Xiaomi Mijia 1c i wiem, że nie będę żałowała tego zakupu. Na promocji można go dostać już od 170 €, więc ma przystępną cenę, jak na sprzęt tego typu. Teraz przed świętami oczywiście cena wzrosła już do 260 €, dlatego raczej poczekam na ponowną promocję. 

FOTOGRAFIA I EDUKACJA



Profesjonalne tło do zdjęć ze stelażem
Lubię fotografię, lubię wykonywać makijaże i lubię je uwieczniać na zdjęciach. Nie ukrywam, że chciałabym nieco powiększyć swoje domowe studio o nowe akcesoria. A tło do zdjęć z pewnością będzie przydatnym gadżetem. 

Softbox 
I kolejny pomocny element podczas sesji zdjęciowych. Dobre oświetlenie jest w cenie, dlatego oprócz ringa chciałabym zainwestować także w jakiś softbox. 

Kurs "Techniczne podstawy fotografii" w Kobieca Foto Szkoła 
Na naukę nigdy nie jest za późno! Bardzo lubię robić zdjęcia, ale nie ukrywam, że obsługa lustrzanki to nie jest taka prosta sprawa. Chciałabym odkryć wszelkie jej możliwości, nauczyć się ustawiać odpowiednie parametry, bo to dla mnie w tej chwili czarna magia i często lecę na trybie auto. A tak na poważnie, to coś tam mi dzwoni, ale jeszcze do końca nie wiem, w którym kościelne. Stąd pomysł na odbycie tego kursu. I jest to bardzo fajny pomysł na prezent dla każdego początkującego fotografa. 

Kurs "Lightroom to proste!" w Kobieca Foto Szkoła 
A ten kurs online to ciekawa opcja dla osób, które chciałyby nauczyć się obróbki zdjęć w mobilnej wersji aplikacji Lightroom. Sama bardzo lubię bawić się grafiką, obrabiać zdjęcia, dlatego chętnie poszerzyłabym swoją wiedzę na temat tego programu graficznego, jak i same umiejętności obróbki. Stąd znalazł się on na mojej liście życzeń. 

Kurs w Akademii JustNails✔️
Pozostając w temacie kursów, to jako stylistka paznokci - amatorka chętnie uczę się od profesjonalistek nowych rzeczy. W tym roku Justyna Grobel @justnails.pl wystartowała ze swoją Akademią, gdzie można wziąć udział w kursach online ze stylizacji paznokci i uzyskać po ich zakończeniu cetryfikaty. Sama ostatnio wykupiłam sobie dostęp do kursu ze zdobień sweterkowych. I mam chętkę na inne. Justyna posiada dużą wiedzę i umiejętności, a do tego bardzo fajnie tłumaczy krok po kroku swoje poczynania. Od siebie polecam zapoznać się z pięknymi stylizacjami Justyny i uczestnictwo w jej cotygodniowych live'ach na Instagramie, gdzie za darmo możecie nauczyć się nowych zdobień. 

Tak prezentują się moje tegoroczne propozycje prezentowe. Poniżej zostawiam Wam linki do inspiracji z poprzednich lat. Może i tam odnajdziecie coś interesującego. 



Co myślicie o mojej wishliście? Jest na niej coś ciekawego, co same chciałybyście sobie sprawić? 
_________________________________________

Zapraszam serdecznie na mój Instagram @fasonati





7 komentarzy:

  1. Świetna wishlista-prezentownik Sama bardzo chętnie przygarnęłabym część z tych prezentów :)

    www.dbuniek.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Też by mi się przydały nowe buty. Rozglądam się za jakimiś wysokimi, wiązanymi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna lista! Sama bym chyba wszystko z niej chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki to zawsze świetny prezent! :))

    Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko bardzo mi się podoba. Idealnie trafiłaś w mój gust :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Z każdego z tych prezentów bym się ucieszyła :) Cudowna lista :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga!

Jeśli masz jakieś pytanie, zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem lub w komentarzu na Instagramie. Będzie nam łatwiej i przyjemniej przeprowadzić dialog.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :-)

Pozdrawiam serdecznie,
Natalia

Copyright © 2016 Fasonati by Nati Strokosz , Blogger