30 września 2020

PAZURY Z PAZUREM | JESIENNE MANICURE Z NEONAIL


Mamy już jesień, więc nadeszła pora na jesienne inspiracje. Zacznijmy od paznokci. Dużą popularnością w tym okresie cieszą się m. in. motywy zwierzęce (tzw. Animal Prints). Sama jestem ich zwolenniczką. A szczególnie lubię przemycać do stylizacji wzór panterki. Taki wzór jest uniwersalny i z pewnością nada charakteru każdej stylizacji. Ponadto jest łatwy do wykonania. A zestawiony z efektem kocich oczu robi fenomenalne wrażenie. W dalszej części wpisu mam Wam do pokazania aż dwie wariacje takiego manicure. Koniecznie zobaczcie, co udało mi się zmalować. 

Myślę, że taki manicure sprawdzi się na codzień, jak i większe imprezy - wyznacznikiem będzie tutaj wyłącznie Wasz gust. Możecie także dobrać inną kolorystykę. Nawet panterka może przybrać niecodzienną barwę np. różową. Aczkolwiek ta stonowana w brązach idealnie wpisuje się w jesienną aurę. 

Wersja I



Wersja II




Do wykonania moich paznokci użyłam:
  • NeoNail, Natural Beauty 
  • NeoNail, Champagne Kiss 
  • NeoNail, Pure Black
  • NeoNail, Milk Chocolate 
  • NeoNail, Cat Eye, Bengal
  • NeoNail, Top Velour 
  • NeoNail, Hard Top
  • NeoNail, Base Extra
  • NeoNail, Duo AcrylGel

Na pewno z takim manicure Wasze dłonie będą się wyróżniać i wyglądać ciekawie. 

Co myślicie o tej stylizacji?
_______
Będzie mi bardzo miło, jeśli wpadniecie na mój Instagram @fasonatii i zostawicie serduszko, komentarz lub obserwację. Mam tam nowe konto i zaczynam od zera, więc każde wsparcie jest dla mnie ważne. Serdecznie zapraszam 😊




4 komentarze:

  1. Pięknie wygląda taki manicure. I jak kolory do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne, ale dla mnie za dużo tego ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne! :D dużo tego ale ma to swoj urok :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszło, fajnie że dałaś tyle propozycji. Mi najbardziej się podoba panterka na całych paznokciach. Dziki i drapieżny akcent, który nada szyku każdej stylizacji. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga!

Jeśli masz jakieś pytanie, zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem lub w komentarzu na Instagramie. Będzie nam łatwiej i przyjemniej przeprowadzić dialog.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :-)

Pozdrawiam serdecznie,
Natalia

Copyright © 2016 Fasonati by Nati Strokosz , Blogger