27 grudnia 2018

MAKEUP MENU | SZALEŃSTWO SYLWESTROWEJ NOCY


Już za chwilę przywitamy Nowy Rok, dlatego mam dla Was propozycję na makijaż na Sylwestrową noc. Czy będziecie bardzo zdziwione, jeśli powiem, że oczy zmalowałam głównie paletą Dreamy z Nabli? To mój zdecydowany ulubieniec tego roku. Nie przedłużając zapraszam do dalszej części wpisu.


Pomimo mojej sympatii do brązów w makijażu oczu to obecnie zdecydowanie bardziej przemawiają do mnie kolorowe, ciepłe cienie. I właśnie taki kolorowy look idealnie sprawdzi się na imprezę Sylwestrową, czy już wkrótce- karnawałową. 





Zacznijmy od tego, że załamanie powieki zaznaczyłam śliczną fuksją Señorita i roztarłam ją prawie pod sam łuk brwiowy. Następnie w zewnętrzny kącik oka naniosłam delikatny fiolet Lullaby i do połowy powieki biżuteryjny fiolet Inception. Z kolei drugą połowę górnej powieki zdobi brokatowo-turkusowy cień z paletki SophX od Makeup Revolution. Dolną powiekę stanowi mieszanka dwóch odcieni różowego złota: Metal Cupid i Rose Gold, w towarzystwie Señority. A że trochę błysku na Sylwestra nie zaszkodzi to dodałam jeszcze w wewnętrzny kącik oczu piękną błyskotkę z Nabli - cień o nazwie Alchemy. To cudny kameleon! Doda pazura nawet najnudniejszemu malunkowi. Myślę, że całość prezentuje się całkiem fajnie. Zwłaszcza, że linię wodną pomalowałam czarną kredką ze szmaragdowym "nalotem" z Maca i wzmocniłam efekt pomalowanych rzęs poprzez dołożenie sztucznych z Ardell.


Do wykonania tego makijażu użyłam:
  • Nabla, Dreamy Palette: Señorita, Inception, Metal Cupid, Rose Gold
  • Makeup Revolution, Sophx Palette, turkusowy cień 
  • Nabla, cień Alchemy 
  • Kat Von D, Tattoo Liner, Trooper
  • L'Oreal, Unlimited mascara 
  • Ardell, Delux Pack, sztuczne rzęsy nr 120
  • Maybelline, Super Stay 24 H, podkład
  • Maybelline, Fit Me! Nr 15, korektor pod oczy
  • Laura Mercier, Translucent Loose Setting Powder
  • Misslyn, Drama Queen, paleta do konturowania twarzy 
  • The Balm, Mary Lou Manizer, rozświetlacz 
  • Makeup Revolution, Brow Pomade, Medium Brown & Blonde 
  • Rival de Loop, Matt Couture, 03 Backstage

Co myślicie o mojej propozycji makijażu sylwestrowego? 

_______
Zapraszam też na mój Instagram | Facebook 
Będzie mi bardzo miło, jeśli mnie tam zaobserwujesz




22 komentarze:

  1. Piękne kolory ;) Uwielbiam takie połączenia. Ciekawi mnie bardzo jak całość prezentuje się przy zamkniętym oku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam zdjęcia zamkniętej powieki. Przy następnych makijażach na pewno o to zadbam :)

      Usuń
  2. Zdecydowanie przemawia do mnie taki makijaż! :)
    Najbardziej podoba mi się wyszczególniona fuksja.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie skomponowalas cienie kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Mega jest ten makijaż :) Na imprezę sylwestrową jak znalazł :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na Sylwestra i Karnawał jak znalazł :D

      Także pozdrawiam!

      Usuń
  6. Szkoda, że nie pokazałaś efektu na zamkniętym oku :D Masz piękne oczy kochana, a makijaż szałowo je podkreślił :D

    OdpowiedzUsuń

Uwaga!

Jeśli masz jakieś pytanie, zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem lub w komentarzu na Instagramie. Będzie nam łatwiej i przyjemniej przeprowadzić dialog.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :-)

Pozdrawiam serdecznie,
Natalia

Copyright © 2016 Fasonati by Nati Strokosz , Blogger