10 grudnia 2017

JESIENNO-ZIMOWE MANICURE Z BŁYSKIEM | WARMING MEMORIES COLLECTION MARKI NEONAIL W TOWARZYSTWIE SZAMPAŃSKIEGO ZŁOTA


Ostatnio mam mały zastój na blogu. Pogoda niestety nie sprzyja robieniu ładnych, jasnych zdjęć. A to niestety nieco zniechęca. Dla przełamania tej słabszej passy przychodzę do Was z propozycją manicure. Jest to moje najnowsze dzieło i przyznam nieskromnie, że na żywo tak pomalowane pazurki wyglądają zjawiskowo. Spokojnie możecie tak wystylizować paznokcie na nadchodzące Święta, jak i Sylwestra. Ale oceńcie same, czy taka kolorystyka trafia w Wasz gust.



Kolory lakierów hybrydowych, które użyłam w tej stylizacji należą do zeszłorocznej jesiennej kolekcji marki Neonail - Warming Memories. Postawiłam na zestawienie dwóch kolorów: Hot Cocoa (przybrudzony odcień pastelowego fioletu) oraz Cuddle me (pastelowa szarość wpadająca w butelkowo zielone tony). A żeby dodać nieco szyku i smaczku całej stylizacji serdeczny palec pokryłam lakierem z dużymi złotymi drobinkami o nazwie Champagne Kiss. Aby w pełni zakryć paznokieć wystarczy nałożyć dwie warstwy tego lakieru. Na tym jednak nie poprzestałam i jeszcze na dwóch paznokciach pomalowanych kolorem Cuddle me wylądował złoty akcent.





A Wy jakie kolory preferujecie u siebie na paznokciach w okresie Świąteczno - Sylwestrowym? Może zainspirowałam Was do stworzenia podobnej stylizacji? Koniecznie dajcie znać w komentarzu.


Pamiętajcie, że możecie dołączyć do mnie na Instagramie @fasonati 




14 komentarzy:

  1. Bardzo piękne i eleganckie! Kolory są prześliczne, jeśli nie dodawać złota to pasują także na co dzień. W Wersji błyszczącej równie super sprawdzą się na uroczystej kolacji jak i na imprezie. Pięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie za mało widoczne, bo nie lubię u siebie tak jasnych kolorów :D ale sam pomysł i wykonanie super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zestawienia kolorystyczne. Bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne i eleganckie, super masz kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale cudowny mani! Jestem pod ogromnym wrażeniem <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, wspaniałe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyszło! Kolekcja Warming Memories jest przepiękna! W całości <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana! Szukalam inspiracji i zazwyczaj pomaga mi w tym instagram. Dzis jednak to Ty. 😏😙 co prawda paznokcie robilam w sobote ale przed swietami bede musiala zrobic sobie nowe wiec kto wie, moze podobne do Twoich. 😊
    Buziaki.😙😙

    OdpowiedzUsuń
  9. Champagne kiss to jeden z najpiękniejszych kolorów NN. Zawsze robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałam dostać Champagne Kiss ale nie był nigdzie dostępny i zadowoliłam się podobnym od Semilac, a ten okazał się fantastyczny. A Twoja stylizacja jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga!

Jeśli masz jakieś pytanie, zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem lub w komentarzu na Instagramie. Będzie nam łatwiej i przyjemniej przeprowadzić dialog.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :-)

Pozdrawiam serdecznie,
Natalia

Copyright © 2016 Fasonati by Nati Strokosz , Blogger