29 października 2017

MAKEUP MENU | HALLOWEEN LOOK CZ.3 | CHESHIRE CAT


Przed nami kolejna odsłona makijażu Halloweenowego. Tym razem wzięłam na warsztat postać z powieści o Alicji z Krainy Czarów - Chesire Cat tzw. Kot-Dziwak. Bez zbędnego przedłużania zapraszam do obejrzenia makeupowej galerii.


Kot z Krainy Czarów to już moja ostatnia tegoroczna propozycja, którą prezentuje Wam na łamach bloga. Być może pokuszę się o jeszcze jedną charakteryzację, ale pojawi się ona jedynie na moim Instagramie (Zachęcam więc do obserwacji mojego profilu @fasonati). O ile w ogóle pojawi się, bo nie wiem, jak będę stała z czasem. 😉

Ale gdybyście szukały innych pomysłów na straszne przebranie to odsyłam Was do mojego zeszłorocznego wpisu z inspiracjami.

↪ INSPIRACJE: ODJAZDOWE CHARAKTERYZACJE NA HALLOWEEN

Do stworzenia tego makijażu zainspirowała mnie filmowa postać Kota Cheshire w reżyserii Tima Burtona. Jego cechą charakterystyczną jest to, iż ciągle się uśmiecha.


A mój Cheshire Cat prezentuje się tak:











Do wykonania tego makijażu użyłam:

  • Baza: Origins, Energy-Boosting, Gin Zing, SPF 40
  • Podkład: Bourjois, 123 Perfect CC Cream, 31 Ivory 
  • Korektor: Astor, Perfect Stay 24 h, 001 Ivory 
  • Puder pod oczy: Rival de Loop, Banana Powder 
  • Puder na twarz: Laura Mercier, Loose Setting Powder, Translucent 
  • Brwi: Essence, eyebrow fixing pencil; Sleek, I-Divine Palette, Original; Too Faced, Sweet Peach Palette; Rival de Loop, Happy Metal Eyepencil, 02 chrome alone 
  • Oczy: Too Faced Sweet Peach Palette; Sleek, I-Divine Palette, Original; Rival de Loop, Happy Metal Eyepencil, 02 chrome alone; 
  • Eyeliner: Essence, Bootiful nights, Liquid Matt Lipstick, 03 you make my heart go boo 
  • Tusz do rzęs: Lovely, Curling Pump Up Mascara 
  • Sztuczne rzęsy: Essence, fancy lashes 
  • Usta: L'Oreal, Black'n'Skulpt eyeliner; Sleek, I-Divine Palette; Maybelline, LINErefine, Expression Kajal, 35 White; Rival de Loop, Happy Metal Eyeshadow 
A kocie tęczówki uzyskałam przy pomocy programu graficznego 😉.


PODSUMOWUJĄC:


Z cyklu Halloween Look ukazały się aż trzy charakteryzacje. 


Więcej zdjęć Pięknej Śmierci i Złego Klowna znajdziecie pod poniższymi linkami:

↪ MAKEUP MENU | HALLOWEEN LOOK CZ.1 | CREEPY CLOWN

↪ MAKEUP MENU | HALLOWEEN LOOK CZ.2 | SUGAR SKULL


Dajcie znać, która charakteryzacja podoba Wam się najbardziej? I oczywiście, co myślicie o moim Kocie? 






11 komentarzy:

  1. Wszystkie trzy wyszły świetnie, ale ten kot to już daje czadu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie sa swietne, kocur bardzo mi sie spodobal ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Halloween zapanował na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tego Kota z "Alicji...", świetnie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny pomysł, a wykonanie jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny pomysł! Nie widziałam jeszcze, żeby ktoś wzorował się na tej właśnie postaci ;) No i wykonanie pierwsza klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, starannie wykonany makijaż :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa inspiracja i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaszalalas z propozycjami na Halloween :D Ten kot zdecydowanie jest moim ulubiencem :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga!

Jeśli masz jakieś pytanie, zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem lub w komentarzu na Instagramie. Będzie nam łatwiej i przyjemniej przeprowadzić dialog.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :-)

Pozdrawiam serdecznie,
Natalia

Copyright © 2016 Fasonati by Nati Strokosz , Blogger