12 grudnia 2018

BLOGMAS 2018 | ŚWIĄTECZNO-ZIMOWA WISHLISTA



Wiem, że lubicie posty typu wishlist, a ja sama lubię takie tworzyć, dlatego teraz pokażę Wam, co chciałabym kupić w najbliższym czasie. Nie zabraknie kosmetyków, ale będą również ubrania i gadżety. A jeśli nadal szukacie pomysłu na prezent gwiazdkowy, to może akurat znajdziecie w tym wpisie drobną inspirację. Gotowe? To jedziemy!


Standardowo ptaszek ✔ postawiłam przy pozycjach, które już udało mi się zrealizować. 

UBRANIA I DODATKI


Strój do ćwiczeń
Najprawdopodobniej wykupię karnet do klubu fitness i wypadałoby tam jakoś względnie wyglądać. Zwłaszcza, że sportowe stroje jakie obecnie mam są mi za duże. Także będę musiała zaopatrzyć się w jakieś legginsy i koszulkę. A potem to już pozostanie mi wylewać z siebie siódme poty 😉


Torba sportowa
Skoro już myślę o siłowni, to oprócz stroju do ćwiczeń przyda mi się także mała torba sportowa, do której będę mogła spakować ręcznik, butelkę wody itp. Mam jedną torbę tego typu, ale jest zdecydowanie za duża. Zależy mi na czymś w miarę malutkim i zgrabnym.


RadzkaxPaso, Botki lub czółenka
Bardzo podoba mi się kolekcja skórzanych butów Paso a Paso we współpracy z vlogerką modową - Radzką. Świetne są zarówno botki jak i czółenka, więc nie trudno popaść w zachwyt. Niestety nie kosztują mało (chociaż jak na skórzane obuwie to i tak jest mega przystępna cena). Stąd na razie lecą na wishlistę. A może kiedyś trafią na moje nogi. Oby! 


Beret
Ja i czapki nie stanowimy zgranego duetu. Mam wrażenie, że w każdej wyglądam śmiesznie. Też tak macie? Chociaż nie. Mam jedną, w której się sobie podobam - normalnie sukces! A ostatnio mam wizję mnie w berecie albo czapce bosmance. Gorzej jak przymierzę i czar pryśnie 😂 Póki co, mam chętkę na taką ekstrawagancję.


Plny, bluza Warszawska lala
Na co dzień ubieram się raczej elegancko niż sportowo, ale ta bluza chodzi za mną od dłuższego czasu. Wizualnie prezentuje się bardzo zachęcająco. Szkoda tylko, że Warszawskiej Lali nie mogę zamienić na Gliwicką. Wtedy byłaby idealna. Fajnie by było gdyby marka wprowadziła taką personalizację. Myślę, że znalazłoby się wtedy wiele chętnych na bluzę nawiązującą do miejsca zamieszkania. 


Spodnie jeansowe
Ostatnio przeglądając swoje ubrania zdałam sobie sprawę, że nie mam normalnych jeansów tzn. bez dziur. A na zimę te z dziurami nie za bardzo mi się widzą. Stąd muszę rozejrzeć się za jakimś ciekawym modelem. Najlepiej w jasnym odcieniu jeansu, bo za ciemnym jakoś szczególnie nie przepadam.

DO DOMU


Ekspres do kawy Jura E8
To moje wielkie marzenie. Pożądam ekspresu z prawdziwego zdarzenia już od kilku ładnych lat. Wiecie, taki co jest w stanie zrobić różne rodzaje kaw (duży wybór wariantów). A że jestem kawoszem to w tym momencie nie ma dla mnie lepszego prezentu. Ostatnio mój małżonek napomknął, że chce nam go kupić pod choinkę. Trzymajcie kciuki, żeby nie zmienił zdania. 😉


Patera na ciasto 
Po prostu przydałby mi się taki kuchenny gadżet. Zwyczajnie bardziej elegancko prezentuje się podane na takiej konstrukcji ciasto, czy inne słodkości. A Święta to idealny moment na jej debiut. Zależy mi na paterze trzy piętrowej, więc za taką będę się intensywnie rozglądać. 


Yankee Candle, Soft Blanket, świeca zapachowa 
Świeca od Yankee Candle po raz kolejny znalazła się na mojej zimowej liście. Niezmiennie zaprząta mi głowę. Może w końcu w tym roku uda mi się ją zakupić. Z drugiej strony to też nie mały wydatek i ciągle bije się z myślami, czy dokonać tej inwestycji. A jak nie świeca, to na pewno wosk o zapachu Soft Blanket. Jest mega przytulny, jak sama jego nazwa wskazuje. Idealny na zimowe wieczory.

KOSMETYKI I GADŻETY URODOWE


Laura Mercier, Translucent Loose Setting Powder 
Jest to mój puder numer jeden i właśnie dobił dna, dlatego muszę zainwestować w kolejne opakowanie. Nie należy do najtańszych, ale jest mega wydajny. Wystarczył mi na rok użytkowania, więc jego cena w skali rocznej już tak bardzo nie boli. 


Kat Von D, Tattoo Liner, w odcieniu Trooper ✔
Kolejny produkt, którego brak boli. To bezapelacyjnie najlepszy liner jaki w życiu miałam. Z braku laku używam teraz eyelinera drogeryjnego (L'Oreal Superliner Perfect Slim), który nie jest zły, ale jednak, co Kaśka to Kaśka. Tęsknię za Tattoo Linerem, dlatego szykuje mi się kolejna większa inwestycja. Ewentualnie zdradzę go na rzecz Artdeco High Precision Liquid Linera, który jak głoszą dziewczyny z bloga Bless The Mess jest wart zainteresowania. Przemyślę jeszcze sprawę. 


Nabla, Poison Garden ✔ lub Too Faced, Gingerbread Spice palette 
Mój detoks paletkowy miał się dość dobrze, dopóki nie zobaczyłam tych dwóch nowości. Nabla uzależnia i wzbudza pożądanie. Ich nowa paleta Poison Garden wygląda szałowo i nie ukrywam, że prędzej, czy później ją zakupię. A jest jeszcze piernikowa czekoladka od Too Faced, która także kusi... I weź tu człowieku ogranicz kupowanie cieni do powiek.


Makeup Revolution X Imogenation, Paleta do Konturowania Highlight To The Moon ✔
Bardzo ciekawa paleta pudrów do konturowania, rozświetlania, ocieplania i wykańczania makijażu twarzy stworzona we współpracy ze znaną Instagramerką Imogen Hudson. Nie powiem - mam na ten produkt ogromną ochotę. Zwłaszcza, że jest zamknięty w opakowaniu w moim ulubionym kolorze. To oczywiście tylko dodatkowy walor 😉


Zoeva, 322 - Brow Line, pędzelek do brwi
Od dawna noszę się z jego zakupem. Używam do malowania brwi pędzelka dołączonego do pomady Makeup Revolution, więc pora zainwestować w porządniejsze narzędzie. A czy wygodniejsze w pracy - czas pokaże.


Lusterko Ledowe ✔
Jest na mojej wishliście od zeszłego roku i najwyższa pora wykreślić ten punkt. Taki gadżet jest bardzo pomocny w jesienno-zimowym okresie, kiedy panuje szarówa w mieszkaniu.


Tangle Tezzer, szczotka do włosów 
Nastał czas na wymianę szczotki do włosów. Standardowo postawię na Tangle Tezzer, bo do tej pory nie trafiłam na lepszą od TT. Tym razem chcę kupić wersję kompaktową do torebki i drugą przeznaczoną do rozczesywania mokrych włosów.


NeoNail, Spider Gel
Dawno nie kupowałam już żadnych lakierów do paznokci ani akcesoriów, więc nic dziwnego, że naszła mnie ochota na coś nowego w tej kategorii. A taki żel do zdobień chętnie bym przygarnęła. Widząc po zdjęciach na Insta daje on naprawdę ładny efekt na paznokciach. I nie wymaga wielkich zdolności w sztuce manicure. Tylko teraz pytanie: czarny czy biały? Tak, wiem. Najlepiej oba 😉


A jak wygląda Wasza wishlista? Co planujecie kupić? A może macie którąś z rzeczy, o których wspomniałam?


_______

Zapraszam też na mój Instagram | Facebook 



21 komentarzy:

  1. Też mam Laurę - długo się zbierałam, żeby go kupić, ale rzeczywiście jest mega wydajny więc cena już nie wydaje mi się taka straszna (tym bardziej, że podzieliłam się z mamą i siostrą) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też początkowo długo zastanawiałam się nad zakupem, ale nie żałuję, że w końcu do niego doszło. Laura jest warta swojej ceny, a pojemność ma zacną. Nic tylko korzystać :)

      Usuń
  2. Ten beret rozbudził moje chciejstwo, kocham czerwień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To witaj w gronie oczarowanych ;) Z tego co widziałam jest jeszcze granatowy, ale czerwień bardziej mnie urzekła :D

      Usuń
  3. Ta lista bardzo mi się podoba. Wszystko z wyjątkiem rurek, ze względu na moją zimową figurkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :) A co do spodni to zawsze można wybrać korzystniejszy model do swojej zimowej figurki ;)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Tangle mi nie podeszły, wolę Michel Mercier. Pudrem mnie zaciekawiłaś muszę sprawdzić tę cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z kolei Michel Mercier nie sprawdziła się. Dla mnie nie jest zbyt wygodna w użytkowaniu :)

      Usuń
  5. Bardzo fajna lista :). Paterę na ciasto polecam, nie mam tej konkretnej ze zdjęcia, ale kolorową i bardzo ładnie się prezentuje. Też wolę berety od czapek i muszę jakiś zakupić, bo niedawno zgubiłam.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że lista się podoba. Mam nadzieję, że znajdziesz piękny beret i tym razem go nie zgubisz ;)

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Te drugie buty bardzo ciekawe :)
    Ostatnio w Black Friday obkupiłam się w jeansy z wysokim staniem, ale z Reserved :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te botki są jeszcze w czarnym kolorze :)
      Muszę w takim razie obczaić te spodnie ;)

      Usuń
  7. Świetna lista. Wszystkie propozycje przypadły mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! W takim razie możesz się zainspirować ;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie. A najgorzej, że ciągle wychodzą nowe i wodzą na pokuszenie ;)

      Usuń
  9. Powodzenia kochana w realizowaniu wishlisty! :)
    Z zaprezentowanych artykułów i rzeczy też marzę o berecie! Czerwony model zdecydowanie odpowiada moim gustom.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie. Kolor czerowny zdecydowanie ma coś w sobie :)

      Także pozdrawiam!

      Usuń
  10. Buty "Radzkowe" są piękne. Podoba mi się każdy jeden model.

    OdpowiedzUsuń
  11. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga!

Jeśli masz jakieś pytanie, zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem lub w komentarzu na Instagramie. Będzie nam łatwiej i przyjemniej przeprowadzić dialog.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :-)

Pozdrawiam serdecznie,
Natalia

Copyright © 2016 Fasonati by Nati Strokosz , Blogger